2009/07/18


Bona eta sxtormo nokta. heheh. Refresxigos areon, almenaw. Kaj ne, komence mi tute ne ekpensis pri natura ligo kun kanzono de Team (se vi gxin ne konas, precize "Eta Sxtormo Nokta" gxia nomo estas - mi mem povas gxin rekomendi; same, kiel preskaw tutan reston de tiu albumo). Ho, kaj precize cxi-momente revenis forte pluvo... hm... nun pluvego ecx, sxajne. Ecx sone belega.

Kaj venis al mia menso jen denove fojfoje forsxovata demando...
Ne, ne ia interesa. Prefere malgrava; lingva: pere de kia vorto oni povas plej bone esprimi anglan adjektivon "creative". Jxus nun mi demandis unu mian ea-n amikon pri tio, kaj ideon li sxajne ne havis, nek havas.

Bon'.

Pensado, kion mi devus ankoraw hodiaw fari. Sendube unu de plej bonaj (se ne mem plej bona) proponoj estus simple ete pli frue surplankigxi (cxar sur planko mi kusxadas kaj dormas).

hmmmmmmmm...

No comments:

Post a Comment